keskiviikko 22. elokuuta 2012

Suuri vaate kriisi

Reissuun on enään vähän aikaa ja eilen haimme äitiysvaatteeni lainasta kotiin. "Ai että mulla on nyt vaikka kuinka mnet mammafarkut ja housut,kun alkaa olla kohtuu hamevoittoista tuo alaosa linja". Olin päivällä katsellut ja sovittanut eräitä AIVAN mielettömän hyviä strech farkkuja. Olivat ohuet,joustavat,kuin ilmaa ja mielettömän hyvän tuntuiset. Melkein paremmat kun legginsit. Harmi vain että hintalapussa lukee 75euroa.

Tänään sitten innoissani sovittelin vaatteita ja ajattelin pohtia mitä otan reissulle mukaan. Täytyyhän minun näyttää hyvältä! Alku alkoi lupaavasti kun sovitin paita osaston läpi. Ihania ihania t-paitoja ja pitkähihaisia jotka olin jo unohtanut! Sitten siirryin niihin kauan kaipaamiini housuihin. "Jumalauta nää ei mene päälle!!" No kun sain kiskottua melkeen selälläni viisarien lailla ympyrää pyörien ja kiskoen selkä kaarella lopulta ne housut päälleni tulin todeneeksi etten pysty kävelemään niillä. Mieheni tietenkin ystävällisesti tieusteli että miksen muka,hyvältä näyttää! "Koska nää vittu ratkeaa jos edes astun tai pyllistän!!" Tiuskasin takaisin. Kiukutti. Enemmänkin kuin kiukutti. Olin varma että alan itkeä. Perkele. En minä ole mikään pyöreä ihminen,varsin hoikka,olen ehkä aina ollut hiukan persevä,mutta kyllä naisella muodot pitää olla! Vai missä niiden piti olla? 

Käydessäni saman urakan läpi lopuissakin housuissa tulin vain todenneeksi että ei ne mahdu vaikka päälläni seisoisin. YHDET meni. Paskat... Käyn ostamassa ne kalliit äitiyshousut ja kulutan ne vaikka puhki ja sitten ostan perusleggareita kasan niiden rinnalle. Johan niistäkin yhdet repesi takapuolesta kun yritin vääntää kenkäkaupassa kenkiä jalkaani. Raskaana oleva ystäväni meinasi housuunsa pissata kun nauroi niin kovin. En ole eläissäni juossut henkkamaukkaan niin nopeasti kuin silloin ja ostanut uudet. Tulin kyllä todenneeksi että ne ovat ihan varmasti pienentäneet kokoja ilkeyttään koska jouduin ostamaan kokoa 38 olevat. Ne 34kin näyttivät ihan naurettavan pieniltä lasten legginseiltä!

totesin mieelle tietysti episodin päätyttyä vielä uhmakkaana: "parempi olis viedä mut sellaseen paikkaan missä ei tarvii housuja lainkaan!" Muutan thaimaaseen ja kuljen alasti niin voin kuvitella edes olevani kokoa 34... Kylläpä nyt kiukuttaa.



1 kommentti: