tiistai 19. kesäkuuta 2012

mielipahaa ja mielihaluja

Tänään on Rv 12+5. Huimaa miten aika rientää vaikka tuntuu että oisin eilen saanut tietää raskaudesta ja kohta on ensimmäinen kolmas takana. Okei,myönnän kyllä että minä säästyin 2 ensikuukauden odotukselta. Kun viikkoja on tullut lisää ja maha alkanut kasvaa,on ollut pakko pikkuhiljaa myöntää ihmisille: "kyllä meille on tulossa vauva". Asia jota niin pelkäsin,kävi toteen. Eräs ystäväni totesi minulle nauraen "etkö sä jumalauta vielä kahden lapsenkaa jälkeen osaa käyttää ehkäsyä". Olin tietenkin kertonut koko stoorin alusta ensin. Se kommentti loukkasi. Naurahdin,sillä en kehdännyt myöntää että kaverin kommentti loukkasi syvältä. Seuraavaksi sain vastata kysymykseen "mikä ihmeen hormonimyyrä sä olet?" Naurua,muttei minun suustani.
Toinen tapaus oli kun eräs vanha ystäväni päivitteli minulle ,kuinka niin kamalan rankkaa tulee olemaan ja "voi herranjestas onneks mä en ole!" No totta,onneksi et,sillä et varmaan osaisi asiaa käsitellä näin hyvin kuin minä. Odotin jo että ne loukkaa,mutta ne loukkasi enemmän kuin osasin uskoa. Nyt olen varsinkin itse tullut sinuiksi raskauden kanssa niin en halua että kukaan muistuttelee minulle itsestään selvyyksiä. Se on päivän selvää ettei se ole helppoa. Ei tietenkään,mutta elämää ei voi ennustaa ja nyt mennään näillä korteilla mitkä meille on jaettu. Jos sitten taas mentäisi muutama viikko eteenpäin,ennen kun kerron seuraaville...

 Miten hajuaisti voikin olla näin voimakas? Uudet aikakausi lehdet haisevat kertakaikkiaan kamalalle. Ennen en edes huomannut että ne olisi haisseet. Samaten asiat joihin ei kiinnittänyt myöskään aiemmin huomiota tuoksuvat huumaaville.

     Top5 oudoimmat pahat hajut:
  • Antibiootit (Kefexin)
  • Sipulit 
  • Uuden aikakauslehden sivut
  • Juuri käyneen tiskikoneen haju, kun sen avaa
  • Suihkusaippua,shampoo,hoitoaine

     Top 5 ihanimmat tuoksut:
  • Kahvipavut(meinasin jäädä kiinni hajuvesikaupan kahvipapupurkin nuuskimisesta)
  • Pesuaineet (Kaupan pesuaine osasto haisee huumaavan hyvälle)
  • Tuore kurkku
  • Hammastahna
  • Nokkosten tuoksu ulkona
 
Mielihaluja on nyt alkanut ilmestymään pikkuhiljaa kun salakavala pahoinvointi on alkanut pikkuhiljaa antamaan periksi. Painoa on varmasti pudonnut sillä ruoka ei maistu ja aterioiden määrät ovat pienentyneet. Ennen pystyin syömään kokonaisen subwayn patongin tuosta vaan ,mutta nyt hyvä kun puolikkaan saan syötyä ja olen ähky.

       Mielihalut (ei järjestyksessä)
  • Mehukatti mehu(seka tai mansikka)
  • Ryvita seesaminäkkileipä kalkkunaleikkeellä ja juustolla,grillausmaustetta päällä
  • Salmiakki
  • Salaatti(paprikaa,kurkkua,fetaa,salaattia,viinirypäleitä)

2 kommenttia:

  1. haistata suoraan jaskat noille vittuilijoille ja arvostelijoille.. eihän se ole kuin teidän asia,että montako lasta saatte/teette <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En edes tienny miten ois pitänyt reagoida. tuli vielä niin odottamattomalta taholta. Vitsillä tarkoitti,mutta jostain syystä ei ihan naurattanut...

      Poista