keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Kiukunpuuskia ja Ensitöytäyksiä

Olimme hakemassa koiranpentua kotiin saapuvaksi eilen ja automatkalla yhtäkkiä tunsin sen. Herätyspotkun sisältäni joka oli aivan selvä. "Hei! mua just potkaistiin!!" Miehenikin kysyi että "Ai oikeestiko?" Voi ihanuutta! :) <3 Vauvasta alkaa tulla todellinen kun se alkaa möyriäkin. :)

Sitten näitä hormonityrskyjä taas on mies saanut kokea niin paljon että en tiedä pitäisikö minun jo sääliä häntä. Enhän minä sille mitää voi? Vai voinko? Joka tapauksessa tilanne on se että olen aika herkästi räjähtävää materiaalia ollut taas jonkun aikaa. Tässä muutama ote eräistä keskusteluista ,joissa minä olen jostain tietämättömästä syystä suuttunut:

Mies osti uuden auton jossa säädin ilmastoinnin 18,5 asteeseen. Mies sääti sen perään 19.asteeseen joten:

Minä: "mitä sä teet?"
Mies: "säädin sitä tasan 19 asteeseen?"
Minä: "Mutta justahn mä laitoin sen 18.5?"
Mies: "Juu. Mutta nostin sen tasan 19 toista. Mikä tässä nyt haittaa?"
Minä: "koska mä halusin että se on 18,5!! Miks sun piti se muuttaa!?"
Mies: "voi herranjumala..."

Olin siivonnut koko asunnon tiptop ,mutta tiskit jätin miehelle. Hän lähti kauppaan ja viivähti reissulla mielestäni pitkään ja tämä taas johti tähän:

Minä: "Sä oot kyllä kiittämätön! Mä siivoon ja sä viivyt kaupassa tahallas ettet laittais tiskejä!"
Mies: "Viivyin ,koska kävin hakee sulle tosta lähikioskilta salmiakkia kanssa..."
Minä: "Et sit hakenu edes makuunista?"
Mies: "No en,kun aattelin ettet haluu paljon kun sä oot harmitellut sun painoa."
Minä: "Aha että sä et sitten osaa tuoda läskille vähää vai?!"
Mies: "Haenko mä sulle makuunista karkkia"
Minä: "Iha sama!! mä laitan ne tiskit"

Kerran olimme tekemässä tortilloja iltapalaksi. Mies oli tuonut kaupasta tortilla aineet. Leikkasin paprikaa tortilloja varten ,kun huomasin että paprika oli sisältä homeessa siitä siis siirtyi keskusteluun:

Minä: "Tää on homeessa!"
Mies: "no voi harmi,ollaa sit ilman paprikaa vaan"
Minä: "No en varmana ole kun ei mulla tuu kun kurkkua ja paprikaa kasviksista! jotain kurkkutortillaako pitäis syödä!? Mä en sit syö ***** ollenkaan!"
Mies: "Onko se nyt kiinni siitä paprikasta?"
Minä: "ON!"
Ei sanonut mitään,mutta kuulin että ovi kävi. tuli kotiin 10 min myöhemmin pussillinen paprikoita mukanaan... :D

Hirveät hormonityrskyt. Olenhan toki välillä turhamainen mutta näille jutuille osaan nauraa jo itsekin..

1 kommentti:

  1. Ihanat kamalat hormoonit!

    Olen varmasti pahempi....kehtaiskoniitäedes julki kirjoittaa :D

    VastaaPoista