maanantai 30. heinäkuuta 2012

Hormoni riitoja pt.2 (toiveesta)

Kun ensimmäinen blogimerkintä raskausajan mielialan vaihteluista oli oikea menestys ja nyt muutama pyydellyt että laittiaisin lisääkin riidoista tänne niin voisin sitten muutaman hauskan jutun tänne lisätä.

Mieheni päätti tehdä salaatit meilel iltapalaksi ja sitten tekikin hyvät salaatit mutta jokin meni pieleen ,josta johtui seuraava keskustelu:

Minä: "tää salaatti maistuu ihan oksennukselta?"
Mies: "No en mä sinne ainakaan oksentanut? (naurahtaa) ja kaikki oli ihan toimivaa?"
Minä: "no ei tarvii alkaa vittuilee mutta tää kyllä maistuu nyt oudolle! otit kuitenkin jotain salaattikastiketta mikä ei ollu hyvää?!"
Mies: "No sitä mitä pyysit. jos se maistuu oudolle kun sun maku ja hajuaisti on herkempiä kun olet raskaana?"
Minä: "niin eli aina kun joku on pilaantunu mitä sä teet niin se on mun raskauden syy?!"

Seurasi syvä huokaus mieheltä. ja totesin sitten miehen olleen oikeessa,minä väärässä. En myöntänyt sitä ääneen tietenkään.


Eräänä aamuna sitten mieheni myös ajatteli olevansa hellä ja huomaavainen kun tuli herättämään minua sivelujen ja hivelyjen ja suukotusten tahdittamana. Tämä johti seuraavaan:

Minä: "onko pakko koskee noin kovaa?"
Mies: "Ihan hellästi oon koskenu?
Minä: "Olenko mä ***** joku pieno vai?! ÄLÄ kouri mua tolleen!"

Kyseessä siis ei ollut kuin sively mutta mieheni tuli sen verran innolla silittelemään että se +30 asteisessa makkarissa otti minua selvästi päähän... huonojen yöunien jälkeen.


Yhtenä päivänä huomasin kauhukseni Lindexin sovitus kopissa että olen saanut muutaman hailakan suonikohdun jalkaan ja polvitaipeissa näytti olevan myös sekä muutama ihan pieni reisien sivulla. Mieheni kuin tuli kotiin oli niitä pakko sitten kauhistella hänellekin. Huomioitavaa että olin kuumana päivänä vain t-paita ja alushousut päälläni.  

Minä: 
"Kato nyt mulla on suonikohjuja jaloissa!"
Mies kouraisee takapuolesta ja minä suivaannun:
Minä: "Mitä sä oikee kourit siinä?! Noit suonikohjuja sun piti kattoa!"
Mies: "Luuletko että jos s oot siinä melkee perse paljaana niin katon jotain suonikohjuja?"
Minä: "AHA! että koska on kuuma mun tarvii pukee haarniska pälle ettet sä tuijottele mun persettä!? Miksi sun täytyy olla noin seksistinen kokoajan! Sä et yhtään tue mua kun mua harmittaa jos saan suonikohjuja! Kiitos vaan!"
Mies: "Musta on vaan hienoa että sä oot raskaana ja sulle sopii toi iso maha"
Minä: "Oonko mä sit läskikin vai? Sä et halua mua enää..."

JEP! näitä on näitä oikutteluja. Note to everyone: En ole nirppis ja osaan käyttäytyä. Tämä raskausaika ja helle on vaan tehnyt tehtävänsä ja kaikki voi noita lukea sitte hyvällä huumorilla: :)



4 kommenttia:

  1. hahahahah kuulosti niin multa toi "mitä sä oikeen kourit siinä, noita suonikohjuja sun piti kattoo" :D suonikohjun tilalle vaan sana "läski" :P

    -Laura

    VastaaPoista
  2. ihana ihana blogi <3 niin rehellistä ja hauskaa tekstiä lukea! Melkein kaikkiin juttuihin pystyy samaistumaan itsekin, tulen jatkossakin lukemaan tätä :)

    Mukavaa alkavaa elokuuta!

    VastaaPoista
  3. Voi apua, mä oon yleensäkin tollanen, enkä edes raskaana! No, ehkä voin vielä syyttää imetyshormooneja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voihan sitä syyttää sitten vielä myöhemmin "äiti hormoneja" voihan...? :D

      Poista